top of page

Watto

Zaktualizowano: 20 paź 2020




System Watto jest odpowiedzią na potrzebę usprawnienia, uporządkowania i kontroli (monitorowania) procesu odczytu liczników oraz realizacji zleceń obsługi technicznej. Jest to nowoczesny, modułowy system informatyczny do zarządzania usługami oraz pracownikami terenowymi, mający na celu optymalizację pracy oraz kosztów.



Korzyści z wdrożenia systemu Watto:


  • łatwe i sprawne zarządzanie pracownikami w terenie w czasie rzeczywistym

  • w pełni zdalna praca inkasentów i monterów

  • minimalizacja liczby dokumentów papierowych

  • automatyczna weryfikacja wprowadzanych danych

  • łatwiejsze rozliczanie i kontrola pracy monterów i inkasentów

  • skrócenie czasu realizacji zleceń

  • generowanie w szybkim czasie raportów i statystyk

  • prezentacja danych w czytelny sposób na interaktywnych mapach

  • gwarancja niezawodności na poziomie 99,9% dzięki wykorzystaniu technologii chmurowej

  • aplikacja mobilna działająca na dowolnym urządzeniu z platformą Android

Najważniejsze funkcje systemu Watto:

  • odczyty liczników - wprowadzanie wskazań, usterek, kodów błędów

  • realizacja zleceń obsługi technicznej - odłączenia i podłączenia windykacyjne, wymiany legalizacyjne, nowe zabudowy, awarie liczników, oplombowanie

  • automatyczny przydział zleceń

  • automatyczne wyznaczanie i optymalizacja marszrut

  • integracja z systemem billingowym Asseco AUMS, możliwość integracji z innymi systemami

  • weryfikacja miejsca wprowadzenia danych

  • rozliczenia z magazynem

  • załączanie zdjęć do zrealizowanej pracy

  • pozyskanie podpisu klienta pod zleceniem


System Watto działa produkcyjnie od maja 2014 roku i obsługuje odczyty inkasenckie oraz Zlecenia Obsługi Technicznej układów drobnego odbioru we wszystkich oddziałach GK ENEA. W systemie obsługiwanych jest 2,5 miliona Punktów Poboru Energii, miesięcznie realizowany jest ponad 1 milion odczytów oraz 50 tysięcy Zleceń Obsługi Technicznej. Z systemu aktywnie korzysta ponad 1600 użytkowników, a gwarantowana jakość i dostępność systemu jest na poziomie 99,9%. System został zaimplementowany i wdrożony w oparciu o najlepsze praktyki oraz wykorzystanie najnowocześniejszych technologii.



Nowoczesna, modułowa architektura umożliwia permanentny rozwój systemu Watto, a przez to spełnianie nowych, nawet najbardziej wysublimowanych potrzeb Klienta.






bottom of page